Dnes je pátek 15. listopad, svátek má Leopold,
je Mezinárodní nekuřácký den.

www.mojerukavice.cz/?fbclid=IwAR27q0MRau9Oc7KFeEbEg6LPL9ZVhOiwO1Sklbrkxq7Pthu179A2YYnCgIk

V Dobříši se hledá pracovník pro personální administrativu a účetnictví

přidáno: 18. 12. 2018

Jste z Dobříše nebo jeho okolí? Chcete pracovat v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Máte potřebné znalosti a zkušenosti s personální administrativou a účetnictvím? Pak hledáme právě vás…

Skupina Domov Alzheimer poskytuje prostřednictvím svých domovů pobytové sociální služby klientům, kteří vyžadují celodenní komplexní ošetřovatelskou péči.

Do našeho administrativního týmu, který sídlí přímo v Dobříši, nyní hledáme kolegu (-gyni) pro personální administrativu a účetnictví.

Jaké úkoly Vás čekají?

Vedení personálních složek zaměstnanců

Příprava podkladů pro uzavření pracovních poměrů, dodatky, úpravy

Přihlášení a odhlášení zaměstnanců u zdr.pojišťoven, ČSSZ

Komunikace se mzdovou účtárnou

Evidence a zaúčtování došlých faktur, výdajů z pokladny apod.

Co pro tuto práci potřebujete?

Určitou znalost a zkušenost z personální administrativy a základů vedení účetnictví

Uživatelskou znalost PC

Chuť učit se novým věcem

Schopnost udržovat pořádek a přehled

Nabízíme pracovní úvazek dle dohody, malý přátelský kolektiv, pracoviště v Dobříši a mnoho dalšího. Více informací na osobním pohovoru.

Termín nástupu: 1. února 2019

Kontaktní osoba pro zájemce:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, případně máte nějaké dotazy, pošlete nám svůj životopis či zprávu na e-mail karolina.honlova@domovalzheimer.cz.

autor článku: Skupina Domov Alzheimer